Contact Info / Websites

Recent Audio Reviews


BurgeraX: Inferno [House] BurgeraX: Inferno [House]

Rated 5 / 5 stars

OMG NEW FEVOREITREE SONGT


BurgeraX responds:

OMIGAWd KMS


Zyzyx - Screw Physics Zyzyx - Screw Physics

Rated 4.5 / 5 stars

Ayy back at it again with another shitty review

Okay so with the intro, i feel as if the chiptune pluck is too loud, but that doesn't really matter since its such a small section. No other complaints there

Now the buildup, i love how you automated reverb to make the drop hit harder, it worked very effectively. I also love the buildup drums (not the main fill before the drop but the ones in the background) but i feel as if they aren't quite loud enough.

Drop time... This hit HARD, i love it, i get a real VR vibe (hook me up with presets boiiiii). I believe this is your best mixed drop, its structured perfectly, no complaints at all here.

Im gonna end my review here, but some quick advice, spend a bit more time playing with your volume levels.

Overall this is yet another banger, great job Zyzyx

~Eruption


DJ-Zyzyx responds:

thank you bro! i actually spent more time playing with volume levels and mixing on this track than any other track xD


thoughts please thoughts please

Rated 4.5 / 5 stars

when you bootleg virtual riot, nah but this is pretty good


DemonicNobility responds:

my entire """"style"""" is bootleg vr lmao